Organizacyjna forma aktywności
6:30-7:00 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
7:00-8:00 Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi
8:00-8:10 Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence
8:10-8:20 Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych
8:20-8:30 Czynności higieniczno-porządkowe
8:30-9:00 Śniadanie
9:00-9:30 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
9:30-10:15 Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
10:15–11:40 Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym
11:40–12:00 Czynności higieniczno-porządkowe
12:00–12:30 Obiad
12:30–12:40 Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom
12:40–14:00 Wypoczynek na leżakach
14:00–14:10 Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa
14:10–14:30 Podwieczorek
14:30–14:40 Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające
14:40-15:00 Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie
15:00–16:30 Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci